Hledat

Mgr. Jitka Musilová DiS.

Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy Univerzity Brno, obor sociální práce a psychologie. Absolvovala výcviky v adlerovském přístupu v terapii a poradenství (Mansio, Brno) a další kurzy a semináře v oblasti práce s rizikovým chováním (šikana, klima třídy, specializační studium pro ŠMP, atd.) a další semináře (např. kurz FIE – I, FIE – Basic, kurzy typologie osobnosti MBTI, práce s terapeutickým pískovištěm, atd.)

Od roku 2013 pracuje v PPP a SPC KHK, na pracovišti PPP HK jako metodik prevence (hlavní náplní práce je: poskytování metodické podpory pedagogům, práce s třídními kolektivy, individuální poradenství pro žáky i zákonné zástupce). Je vedoucí profesní skupiny metodiků prevence při PPP KHK, členem Týmu pro děti a mládež MMHK a revizor správní rady Semiramis, z.ú. Občasně přispívá do časopisu Školní poradenství v praxi.

PeadDr.Lenka Marušková

Vystudovala učitelství na Karlově univerzitě v Praze a psychopedii na Palackého univerzitě v Olomouci. Absolvovala dlouhodobý výcvik ve skupinové terapii SUR, základní a pokračovací kurz krizové intervence, specializační studium pro školní metodiky prevence, výcvik v adleriánském přístupu ve školním poradenství a další semináře zaměřené na relaxační techniky, reedukační a socioterapeutickou práci s klientem.

Pracuje v Pedagogicko - psychologické poradně pro Prahu 1,2, a 4 jako metodik prevence, kromě toho koordinuje a lektoruje vzdělávání pedagogických pracovníků, zpracovává akreditační žádosti o DVPP a je hodnotitel projektů EU. Je autorkou metodické příručky pro učitele „Jsme lidé jedné země“ a publikovala v časopise Komenský („Způsob výchovy u pasivních žáků ZŠ“).


PhDr. Lenka Skácelová

Vystudovala Filosofickou fakultu  Masarykovy Univerzity Brno, obor odborná pedagogika a  psychologie, rigorózní zkouška FF MU Brno,  Psychoterapeutický výcvik SUR, kurzy a semináře: KIT, dvouletý výcvik pro problematiku sexuální výchovy (při Rakouském institutu pro rodinu), dvouletý výcvik pod MPK Praha (mezinárodní účast DEA), řada kurzů v problematice soc. pat. jevů (např. šikana, sociál. klima třídy). Supervizorka ČMIKS.
Od roku 1995 je vedoucí Poradenského centra pro drogové a jiné závislosti, při PPP p.o.,Hybešova 15, Brno. Je  metodik prevence PPP pro Brno -  město,  člen protidrogové komise MMB, lektor vzdělávacích programů pro pedagogy v oblasti primární prevence rizikového chování.
Reprezentuje OSPRCH v Pracovní skupině pro prevenci rizikového chování, poradním orgánu MŠMT.


prof. Mgr. Roman Gabrhelík Ph.D.

Absolvent jednooborového magisterského studia psychologie na Filosofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, Ph.D. Fakulta sociálních studií, Masarykova Univerzita Brno,  v letech 2010 - 2011 Humphrey Fellow (Hubert H. Humphrey Fellowship Program), Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore, USA.
V současné době je Zástupce přednosty pro vědu a výzkum Kliniky adiktologie  1. LF UK v Praze a VFN v Praze. Věnuje se výzkumné práci v oblasti primární prevence užívání návykových látek a dalších typů rizikového chování, léčby závislosti na metamfetaminu (fakmakoterapie, efektivita léčby), kvalitativní metodologii, Harm reduction (Injekční užívání, role lékáren v prevenci infekčních onemocnení u uživatelů drog) aj.  Výsledky své výzkumné práce publikuje v odborných časopisech a je spoluautorem odborných publikací.



Mgr. Markéta Jírová Exnerová


Vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, katedru pedagogiky, obor sociální pedagogika. V oblasti primární prevence rizikového chování pracuje od roku 2001, kdy pracovala jako kontaktní sociální pracovnice v Centru prevence klubu VrakBar v Jihlavě. V letech 2006 - 2015 byla vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s.  Od roku 2015 pracuje jako odborná garantka Semiramis z.ú. Je absolventkou psychoterapeutického výcviku v gestalt terapii a aktuálně frekventantkou postgraduálního výcviku v gestalt terapii s dětmi a adolescenty pod IVGT. Jejím hlavním zaměřením je oblast primární prevence rizikového chování (odborné a personální vedení týmů, lektorská činnost, odborné garantství, metodická podpora, poradenství ) a rodinná terapie.